Archívum
- Home
- Archívum
Eltűnt egy XI. kerületi tó üzemeltetője, az önkormányzatnak kell takarítania a cég után
A Kőérberki-tó üzemeltetési feladatait az újbudai önkormányzatnak kell elvégeznie, ugyanis a tavat fenntartó cég szőrén-szálán eltűnt. Mindeközben a természet elkezdte visszavenni a területet és a szemét is felgyűlt a tóban. Pál András fotós, természetjáró járt utána a tó sorsának.
Adj javaslatot Debrecen Város településképi rendeletéhez és Településképi Arculati Kézikönyvének elkészítéséhez!
Mindössze 15-en vettek részt a debreceni Településképi Arculati Kézikönyv elkészítéséről szóló fórumon. Mi elkészítettük a véleményező űrlap elektronikus változatát, hogy bárki könnyen elküldhesse a véleményét az önkormányzatnak.
Végre, innováció és állampolgári részvétel egy önkormányzatban!
Közösségi alapokra helyezi a városi adatok gyűjtését a mexikói Tepic. A helyi fejlesztéssel foglalkozó intézmény munkatársai is megtanulták, hogyan lehet mobillal utcaképet készíteni egy új alkalmazás segítségével.
Három dolog, amit a nőkért tehet egy város
Nőnapi ötletek arra, hogyan tehetjük mindenki számára élhetőbb a városunkat.
’89-ben tűnt el a szobor, a talapzatot most szállították el
A rendszerváltás apró lenyomata volt a városon egy szobortalapzat a budapesti X. kerületben. Egy járókelős bejelentésből derült ki, a szobrot még 1989-ben vitték el.
Véleményezd a Járókelőt!
A Járókelő webes felületét szeretnénk a jövőben még tovább csinosítani, ehhez várjuk a visszajelzéseket a Testbirds oldalán keresztül.
Tudásbázisok okos városok építéséhez
Két remek, városfejlesztést támogató kezdeményezést mutatunk be.
Így nem lesz okos város Debrecenből – feljelentették a Debreceni Menetrend app fejlesztőjét
A debreceni közlekedési társaság feljelentése miatt leállt a valós idejű útvonaltervezés a legnépszerűbb debreceni menetrend mobilalkalmazásban. A változást nemrég jelentették be a napi hatezer felhasználót számláló Debreceni Menetrend app Facebook oldalán.
Akadálymentes közlekedés vagy ügyességi feladat?
Számos bejelentést kapunk veszélyes útszakaszok akadálymentesítésének hiányáról, illetve nem megfelelő megvalósításáról (járdaszegély, híd, gyalogosátkelő, villamosmegálló). Magyarországon a népesség 2%-a (forrás: KSH) él fogyatékkal, akiken kívül a nehezen mozgó időseket és a babakocsis kismamákat is könnyen szobafogságra ítélheti a végletekig nehezített közlekedés.