• Elküldöd nekünk a bejelentést

    A problémákat a főoldalon található Probléma bejelentése gomb segítségével küldheted el nekünk. Ehhez rövid címet és leírást kell adnod az esetről. Azt is jelöld meg, milyen kategóriába tartozik a probléma (pl. forgalomtechnika, kátyú stb.), a térkép segítségével pedig add meg a probléma helyét és tölts fel egy vagy több fényképet, vagy akár linkelhetsz videót is róla.

    Új

  • Ellenőrizzük a bejelentést

    Miután elküldted a bejelentést, honlapunk adminisztrátorai ellenőrzik azt, majd a probléma felméréséhez és megoldásához szükséges információkkal együtt továbbítják az illetékeseknek.

    Feldolgozás alatt

    Ha esetleg további információra van szükségünk, mielőtt továbbítjuk a bejelentéset, azt is jelezni fogjuk neked.

    Kiegészítésre vár

  • Továbbítjuk az illetékeseknek

    Jóváhagyás után bejelentésedet még aznap továbbítjuk a probléma jellege, helyszíne és egyéb kritériumok alapján illetékes szervezetnek. A továbbküldésről automatikusan értesítünk e-mailben.

    Válaszra vár

  • Megérkezik az illetékes válasza

    Miután a bejelentést elküldtük az illetékes szervezetnek, ügykezelőink figyelni fogják, hogy az illetékesek válaszolnak-e rá. Ideális esetben a válasz tartalmazza a probléma megoldásának tervezett időpontját, és azt, milyen lépéseket fognak tenni a megoldás érdekében.

    Megoldásra vár

    Ha a címzett nem válaszol 30 napon belül, akkor a problémát újraküldjük, majd 60 nap után automatikusan megoldatlannak minősítjük. Ez jelenik meg az olyan bejelentéseknél is, melyekre az illetékesek már a megoldás időpontját és módját tartalmazó levéllel válaszoltak, de mégsem oldották meg a problémát.

    Megoldatlan

  • Írj nekünk, ha megoldották a bejelentésed

    Automatikusan értesítünk e-mailben, hogy nézd meg a probléma helyszínét és igazold, hogy az illetékes valóban megoldotta-e a problémát.

    Megerősítésre vár

  • Megerősítés érkezik

    Ha te bejelentőként, vagy mások hozzászólásban megerősítik, hogy a problémát az illetékes elhárította, úgy az ügyet megoldottnak tekintjük.

    Megoldódott

    Negatív vélemény esetén a bejelentést újra elküldjük az illetékesnek felülvizsgálásra.

    Válaszra vár

  Vissza az oldal tetejére