Megoldatlan

Veszélyes felüljáró, járda/kerékpárút hiánya

Anonim Járókelő

Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre.
Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne.
Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról.

Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza:
"Tisztelt Címzett!
A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak.
Üdvözlettel:
Langó István
megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető
Magyar Közút NZrt.
Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság"

Az ügyben az AKA Zrt. válasza:
"Tisztelt Címzett,
A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk.
A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak.
Üdvözlettel,
AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt."

Az ügyben az Nif Zrt. válasza:
"A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető.
Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van.
A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra.
Tisztelettel:
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt."

Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll."

Az ügyben a Magyar Közút Zrt. újabb válaszában megerősítette korábbi álláspontját, miszerint a felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti.

Az AKA Zrt. újabb válasza: "Az AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. az ügyben tett korábbi nyilatkozatát fenntartja.
Az ügyben 2017. októberében történt egyeztetés során megállapításra került, hogy a tárgyi probléma megoldásához, mivel a beruházásban érintett kezelők jogköre jelenleg nem terjed ki egy komplexebb megoldás megvalósítására, döntéshozatali jogkörrel rendelkező állami szervek bevonása szükséges. Kecskemét Város Polgármesteri Hivatala vállalta, hogy egyeztetést kezdeményez a tárgyban az állami szervekkel."

Kérem, hogy szíveskedjenek a potenciális érintettek ez ügyben egymással egyeztetést folytatni, hiszen jelenleg a felüljáró - így a kért fejlesztés is - gazdátlan(?)!

Probléma helyszíne
Kecskemét 53101 24

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Mivel a bejelentés elmúlt 1 éves, belsős szabályzatunk értelmében nem nyithatjuk újra. Kérjük jelentsd be az ügyet újra! Megértésedet köszönjük!
    A Járókelő csapatának nevében: Laci
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük az átcsoportosítást, van információ azóta az elkészült tervekről?
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Kezdeti lépések megtörténtek (egyeztetések stb.), de egyelőre megoldatlan.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönjük a jó híreket, reméljük hamarosan elkezdődhetnek a munkálatok.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Kecskemét válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ról "Kecskemét"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll." Az ügyben a Magyar Közút Zrt. újabb válaszában megerősítette korábbi álláspontját, miszerint a felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérem, hogy szíveskedjenek a potenciális érintettek ez ügyben egymással egyeztetést folytatni, hiszen jelenleg a felüljáró - így a kért fejlesztés is - gazdátlan(?)!"-ról "Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll." Az ügyben a Magyar Közút Zrt. újabb válaszában megerősítette korábbi álláspontját, miszerint a felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Az AKA Zrt. újabb válasza: "Az AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. az ügyben tett korábbi nyilatkozatát fenntartja. Az ügyben 2017. októberében történt egyeztetés során megállapításra került, hogy a tárgyi probléma megoldásához, mivel a beruházásban érintett kezelők jogköre jelenleg nem terjed ki egy komplexebb megoldás megvalósítására, döntéshozatali jogkörrel rendelkező állami szervek bevonása szükséges. Kecskemét Város Polgármesteri Hivatala vállalta, hogy egyeztetést kezdeményez a tárgyban az állami szervekkel." Kérem, hogy szíveskedjenek a potenciális érintettek ez ügyben egymással egyeztetést folytatni, hiszen jelenleg a felüljáró - így a kért fejlesztés is - gazdátlan(?)!"-ra.

  • AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzettek!

    Az AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. az ügyben tett korábbi nyilatkozatát fenntartja.

    Az ügyben 2017. októberében történt egyeztetés során megállapításra került, hogy a tárgy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Egyéb szervezet (Kecskemét)"-ról "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb szervezet (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ról "Egyéb szervezet (Kecskemét)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Kecskemét"-ról "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Kecskemét

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ról "Kecskemét"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll." Az ügyben a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Az illetékes, de sajnos nem válaszolt a megkeresésre."-ról "Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll." Az ügyben a Magyar Közút Zrt. újabb válaszában megerősítette korábbi álláspontját, miszerint a felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérem, hogy szíveskedjenek a potenciális érintettek ez ügyben egymással egyeztetést folytatni, hiszen jelenleg a felüljáró - így a kért fejlesztés is - gazdátlan(?)!"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Közút (Kecskemét)"-ról "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Csatoltan küldöm a tárgyi témában írt levelünket.

    Üdvözlettel
    Czanik Éva
    forgalomtechnikai munkatárs

    Magyar Közút NZrt.
    Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság
    forgalomszabályozási és kezelői
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll.""-ról "Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll." Az ügyben a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Az illetékes, de sajnos nem válaszolt a megkeresésre."-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A levélváltások során végül az derült ki, hogy a Magyar Közút Nonprofit Zrt. az illetékes?
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll.""-ról "Az Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll.""-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.""-ról "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt." Az ügyben Kecskemét MJV válasza: "... 53101 számú Kecskemét-Ballószög bekötőút országos közút, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kezelésében áll.""-ra.

  • Kecskemét válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Címzett!

    Mellékelten megküldöm a fenti tárgyban készült levelünket.

    Tisztelettel:

    Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
    Mérnöki Iroda
    Városüzemeltetési Osztály
    Városüzemel...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Kecskemét)

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem szíves tájékoztatásukat, hogy az említett útszakasznak és a felüljáró építményének ki a kezelője. Köszönöm!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Kecskemét"-ról "Magyar Közút (Kecskemét)"-ra.

  • Kecskemét válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Címzett!

    Mellékelten megküldöm a fenti tárgyban készült levelünket.

    Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Mérnöki Iroda
    Városüzemeltetési Osztály Városüzemeltetési Csoport 60...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Kecskemét

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Érdeklődöm, hogy kihez lehet fordulni a felüljáró szélesítésével kapcsolatban? A Kecskeméti Önkormányzat rendelhetné meg a NIF Zrt-től?
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a részletes választ. Az eredeti leírásban valóban elírás történt: Nyugati körútnak kellett volna szerepelni, elnézést! Szerencsére így is a Boróka utca és az M5-ös autópálya találkozása jól m...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt.""-ról "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt." Az ügyben az Nif Zrt. válasza: "A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk szerint a leírás inkább az önkormányzati kezelésű Nyugati krt. melletti kerékpárút folytatásának tekinthető. Az M5 utópálya szakasz és felüljáró kb. 1996-1998 között épült. A felüljáró a Magyar Közút üzemeltetésében van, tehát a forgalomtechnikai átalakításra vonatkozó döntés a Magyar Nonprofit Zrt.-nél van. A kerékpárút önkormányzati beruházásba épült pár éve. A felüljáró előtt az út bal oldalán, utána a jobb oldalán készült el. Ehhez az Önkormányzati beruházáshoz a NIF Zrt. utólag nem kapott megbízást a felüljáróra. Tisztelettel: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.""-ra.

  • NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (Kecskemét) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Le Marietta!

    A leírás alapján nem azonosítható be pontosan a helyszín mint északi krt. nem található helyrajzi meghatározás. Így a Kecskemét északi elkerülő úthoz nincs köze, véleményünk sze
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Kecskemét

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ról "Kecskemét"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: ""-ról "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett, A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk. A bejelentésben szereplő felüljáró burkolata adatbázisunk alapján a Magyar Közút Nonprofit Zrt., a belterületi utak pedig Önkormányzati kezelésben vannak. Üdvözlettel, AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt.""-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról."-ról "Az északi körutat Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton (Boróka u.) található egy felüljáró az M5 autópálya felett. Sokan használják gyalogosan, kerékpárral vagy segédmotorral, mely a reggeli erős forgalomban különösen veszélyes. Sajnos semmilyen más út nem áll rendelkezésére azoknak, akik Kadafalvára/Ballószögre járnak dolgozni, vagy onnan járnak be Kecskemétre a munkahelyükre. Az elmúlt években több súlyos baleset is történt ezen a szakaszon, kérem, hogy a felüljáró egyik oldalára helyezzenek el egy szalagkorláttal elválasztott járdát/kerékpársávot, akár a felüljáró szélesítésével. Tudom, ez nem egy apró módosítás, hiszen nem csak a műtárgy szerkezetét érinti, hanem az átépítés autópálya forgalmára is hatással lenne. Kérem tájékoztassanak a lehetséges megoldásokról. Az ügyben a Magyar Közút Zrt. válasza: "Tisztelt Címzett! A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld Koncessziós Autópálya ZRT ( AKA ZRT ) kezeli, üzemelteti. Kérdésükkel az AKA ZRT-hez fordulhatnak. Üdvözlettel: Langó István megyei forgalomtechnikai és kezelői osztályvezető Magyar Közút NZrt. Bács-Kiskun Megyei Igazgatóság" Az ügyben az AKA Zrt. válasza: ""-ra.

  • AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett,

    A Kecskemétet Kadafalvával és Ballószöggel összekötő úton található felüljáróval kapcsolatos megkeresésre a következő tájékoztatást adjuk.
    A bejelentésben szereplő felüljáró burko
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Egyéb szervezet (Kecskemét)"-ról "AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt. (Kecskemét)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb szervezet (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (Kecskemét)"-ról "Egyéb szervezet (Kecskemét)"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    A Kecskemétet Kadafalvával, Ballószöggel összekötő úton, a Boróka úton lévő felüljáró nem a Magyar Közút NZRt kezelésében van. A felüljáró az M5 autópályához tartozik és az Alföld K
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (Kecskemét)

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Közút (Kecskemét)"-ról "NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (Kecskemét)"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Közút (Kecskemét)

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére