Szelektív hulladékszállítás INTÉZKEDÉSKÉRÉS
Kecskemét, Kürt u. vonatkozásában rendszeres, hogy a szelektív csomagolási (sárga) hulladékot nem viszik el.
A 2024.11.18-i szállítás, mint ahogy az évben már többször is, ismételten elmaradt.
A 2024.11.19-i, 20-i és 22-i kérésem (panaszom) ellenére a "sárgát" nem vitték el.
Korábbi kéréseim rendszerint csütörtökig megoldódtak, viszont ez a héten elmaradt.
Van aki a hétvégére tekintettel bevitte a kukát (zsákot), viszont mi akik reménykedtünk a pótlólagos elszállításban is nem tettük, így az több helyen is kint van.
Érdekes módon a komposztálható (zöld) hulladék szállítás nem szokott elmaradni, eddig ezt az egy kezemen meg tudom számolni, de a sárgát egy év alatt már két kezemen sem. Érdemes volna útvonal tervet egyeztetni a zöldekkel.
Többször is elmondták a panaszkezelők, hogy tájékoztatják a szállítást, mire én nem tájékoztatást, hanem intézkedést kértem.
A hulladékok átnézése a "flakon, sörösdoboz gyűjtők" által rendszeres, a sárga zsákok esetében pedig látványos is.
Megjegyzem viszont, hogy a szelektív panasz megtétele időben jelentősen javult, a korábbi DTKH-s félórás elérhetőségek pl.: 23.11.06-án 24:19 óra, 24.09.11-én 39:49 perc, a MOHU-s esetében ez a héten 2:23, 3:15 és 8:38 percre csökkent.
A DTKH-s éves szállítási rendről szóló tájékoztatásában is szerepel, hogy a gyűjtési napokon a hulladékot 6:00 óráig helyezzük ki, mert a hulladékgyűjtő gépjármű elhaladása után a kihelyezett edényzeteket nem áll módukban kiüríteni. Kérnénk, hogy egyáltalán a gépjármű haladjon is el.
Mivel a mi utcánk esetében a hulladékszállítás elmaradása a Petőfivárosi részben nem egyedi, így kérnénk továbbá a "panaszokat" a helyén kezelni, és nem elmulasztani az INTÉZKEDÉSEKET!

Hozzászólások
Köszönjük a visszajelzést!
Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
Legyen szebb, biztonságosabb...
Tisztelt Cím!
Köszönettel vette társaságunk a bejelentését.
Tájékoztatom, hogy ügyfélszolgálatra beérkező bejelentéseket kivizsgálja társaságunk és azt követően az ügyfél részére megadjuk a szükség...
Meglepő módon a mait (02-i) elvitték már délelőtt.
Remélem a szállítási problémák a későbbiekre is megoldódnak.