Megoldatlan

Eltűnt a C03 BKK automata Budaörsi-Sasadi

Eltűnt a C03 megnevezésű BKK jegyautomata a Budaörsi út - Sasadi út sarkán. Már a BKK-Pont keresőn sincs rajta. Szeretném kérni a BKK-t, hogy helyezze ki ide újra az automatát, ha már a szintén forgalmas Dayka Gábor utcai buszmegállóhoz soha nem telepített, a túloldalon lévő Budapest One irodaháznál lévő Sasadi út nevű buszmegállónál lévő automatát pedig 2019 decemberében leszerelte végleg (bejelentés: https://jarokelo.hu/56031 ).
A legközelebbi BKK jegyautomata Kelenföld vasútállomás aluljáróban található, ami pl. a Dayka Gábor utcai buszmegállótól két buszmegállónyira van. Mivel azonban a BKK nem tervezi, hogy Kelenföld vasútállomásra buszjáratot sűrít a sasadi, őrmezei, gazdagréti lakosoknak ( bejelentés: https://jarokelo.hu/88334 ) ezért ha az ember egy jegyet, vagy bérletet akar megvenni, oda-vissza 4-6 buszmegállónyit kell gyalogolnia a kelenföldi aluljárónál lévő egymás mellett 3-4 db!!! automatához a borzasztó rossz buszmenetrend miatt.
Ettől a Sasadi úti buszmegállótól indulnak buszok Budaörsre és Törökbálintra, amikre pl. 250 Ft-ért kell kiegészítő jegyet vásárolni, amit nem lehet az okostelefonos alkalmazásokban megvenni, hiszen sem kiegészítő jegy, sem vonaljegy nem vehető meg még 2021 év végén sem telefonon. Nem várhatja el a BKK, hogy a buszsofőrtől vegyem meg 450 Ft-ért a kiegészítő jegyet, mert nincs automata a közelben. És a buszon még bankkártyával sem lehet fizetni a buszsofőrnél, pandémia idején készpénzt kell egymás kezébe adogatni. Hogy gondolta ezt a BKK, hogy megszünteti ezt az automatát? Egész Sasadon nincs BKK automata, csak három kis viszonteladó, akikhez hegyre fel kell gyalogolni 3 buszmegállónyit. Amíg nincs megoldva a normális mobiljegy, vagy mobil bérlet vásárlásának a lehetősége telefonos alkalmazásban, addig nem veheti el Sasadtól ezt az automatát a BKK. Még egyszer hangsúlyozom: innen indulnak Törökbálintra és Budaörsre buszok, amikre kiegészítő jegyet kell venni, a buszsofőrtől majdnem kétszeres áron lehet hozzájutni és csak készpénzzel!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Budaörsi út 117

Hozzászólások

  • Ügykezelő Anita lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Biciklis Anita hozzászólt a bejelentéshez.

    XD
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0036279-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00093888

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy az automatahálózat racion
    ...
  • Biciklis Anita hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez kb. az összes helyen így van, ahol megszüntették az automatát...
  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Jó lenne, ha ezt a csonkot is elszállítaná a BKK, mert esztétikailag sem állja meg a helyét és szemétlerakónak, utcai kocsmának kezdték el használni az emberek.
  • Bartók-Nagy János hozzászólt a bejelentéshez.

    Teljesen igaza van az eredeti bejelentőnek! Engem is érzékenyen érint, itt szoktam jegyet vásárolni, most felesleges körökre kényszerülünk.
    Érdekelnének a kihasználtsági adatok, amik a megszüntetést indokolják...
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Németh Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Kiegészítésre vár
    2
    Kiegészítésre vár
    2

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bikás park (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Nem működik a mozgólépcső

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Flórián tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Simon Zoltán
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Csepel HÉV-állomás (XXI. kerület, Csepel)
  Vissza az oldal tetejére