Megoldott

Eltűnt a jegyautomata

Frissítés 2022.02.18.
Tisztelt BKK!

A Nyugati pályaudvar aluljárójában a második gép leszerelése óta naponta áll a sor a megmaradt egyetlen gépnél. Csatoltam friss képeket és időpontokat is. Látszik, hogy naptól és napszaktól függetlenül alakulnak ki sorok az automatánál. Korábbi válaszuk semmilyen érdemi reflexiót nem tartalmazott a bejelenésemre. Viszont megírták, hogy "arra törekedtek, hogy főleg olyan helyszíneken optimalizálják az automaták számát, ahol több berendezés áll egymás közvetlen közelében" - látszik, hogy itt nincs több automata egymás mellett. Kettő volt, egy maradt, és ez a leszerelés folyamatos sorokat hozott magával.

Más bejelentéseknél leírták, hogy "Folyamatosan figyelik kihasználtságukat, a bevételek alakulását, amelyek alapján a későbbiekben még módosíthatják a berendezések számát, ahol azt indokoltnak látják.". Kérem, lássák be, hogy a használati adatok alapján kevés az aluljáró ezen részére az egy darab jegyautomata!

Ismételten szeretném kérni, hogy helyezzék vissza a Nyugati pályaudvar aluljárójába a körúti oldalról leszerelt jegyautomatát!

----------

Tisztelt BKK!

A Nyugati pályaudvar aluljáróban a 4-es, 6-os villamosok oldalán eddig 2 jegyautomata volt, ám nemrég az egyiket elvitték. Azóta gyakran sorban állnak az utasok a megmaradt 1 darab gépnél, holott amíg 2 darab volt, ez nem volt ilyen gyakori.

Véleményem szerint az aluljáró ezen része bonyolít akkora forgalmat, hogy az legalább 2 gépet igényeljen, ezért szeretném kérni, hogy hozzák vissza a gépet, amit elvittek, vagy hozzanak át egy automatát valamelyik szomszédos helyszínről, pl. a Lehel térről, ami nem egy vasúti pályaudvar, mégis 5 automata van egymás mellett az aluljáróban.

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Nyugati pályaudvar

Hozzászólások

  • Járókelő Zsófi lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Végül csak belátták, hogy nem elég egy gép... Köszönöm! :)
  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Az illetékes nem kíván foglalkozni a problémával.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034577-006/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00093252

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, az okozott kellemetlenségért a BKK Zrt. elnézését kéri. A közlekedéssz
    ...
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Március 7., hétfő, 9:35
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Március 3. csütörtök, 7:47
  • Otocolobus Manul hozzászólt a bejelentéshez.

    És ha ez elromlik?...
  • Otocolobus Manul hozzászólt a bejelentéshez.

    Nagyon gáz, hogy egy ilyen forgalmas helyen csak egy van.
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! A Nyugati pályaudvar aluljáróban a 4-es, 6-os villamosok oldalán eddig 2 jegyautomata volt, ám nemrég az egyiket elvitték. Azóta gyakran sorban állnak az utasok a megmaradt 1 darab gépnél, holott amíg 2 darab volt, ez nem volt ilyen gyakori. Véleményem szerint az aluljáró ezen része bonyolít akkora forgalmat,...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK!

    A Nyugati pályaudvar aluljárójában a második gép leszerelése óta naponta áll a sor a megmaradt egyetlen gépnél. Csatoltam friss képeket és időpontokat is.

    Látszik, hogy naptól és napsz
    ...
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    .
  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Arra is kíváncsi lennék, hogy ha már Nyugati, mi alapján sikerült a csomópont legforgalmasabb részéről leszerelni a gépet. A Westend oldalán is kettő van, a felszíni buszvégállomáson is kettő van, egy...
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Szóval semmilyen érdemi reakciót nem sikerült adni, oké.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0034577-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00093252

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy az automatahálózat meghat
    ...
  • T Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Gondolom senki sem próbált még elsőajtózni mobiljeggyel de akkor leírom.

    Az egész nem offline, így ha elfogy a neted akkor bérleted sincs.
    Ha lemerülsz akkor is így jártál.
    Ha szerverhiba van, vagy
    ...
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Az igazság kedvéért: azóta már a Lehel térről is elvittek egy gépet, így már "csak" 4 van ott egymás mellett.
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Szokásos délutáni sor
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Őszintén kétlem, hogy felelős szolgáltatói magatartás lenne egy vasúti fejpályaudvar aluljárójában 1 gépet üzemeltetni. A kép alapján nem itt kellene spórolni.
  • Járókelő Patrik hozzászólt a bejelentéshez.

  • Molnar Zsuzska hozzászólt a bejelentéshez.

    Lehet, hogy ezért:
    https://telex.hu/belfold/2021/12/01/bkk-jegyautomata-mobiljegy-bkk-futar-tomegkozlekedes
    De pl. vonaljegyet, ha jól látom, nem lehet vásárolni az appban, szóval a jegyeseknek egyre...
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére