Eltűnt a jegyautomata
Frissítés 2022.02.18.
Tisztelt BKK!
A Nyugati pályaudvar aluljárójában a második gép leszerelése óta naponta áll a sor a megmaradt egyetlen gépnél. Csatoltam friss képeket és időpontokat is. Látszik, hogy naptól és napszaktól függetlenül alakulnak ki sorok az automatánál. Korábbi válaszuk semmilyen érdemi reflexiót nem tartalmazott a bejelenésemre. Viszont megírták, hogy "arra törekedtek, hogy főleg olyan helyszíneken optimalizálják az automaták számát, ahol több berendezés áll egymás közvetlen közelében" - látszik, hogy itt nincs több automata egymás mellett. Kettő volt, egy maradt, és ez a leszerelés folyamatos sorokat hozott magával.
Más bejelentéseknél leírták, hogy "Folyamatosan figyelik kihasználtságukat, a bevételek alakulását, amelyek alapján a későbbiekben még módosíthatják a berendezések számát, ahol azt indokoltnak látják.". Kérem, lássák be, hogy a használati adatok alapján kevés az aluljáró ezen részére az egy darab jegyautomata!
Ismételten szeretném kérni, hogy helyezzék vissza a Nyugati pályaudvar aluljárójába a körúti oldalról leszerelt jegyautomatát!
----------
Tisztelt BKK!
A Nyugati pályaudvar aluljáróban a 4-es, 6-os villamosok oldalán eddig 2 jegyautomata volt, ám nemrég az egyiket elvitték. Azóta gyakran sorban állnak az utasok a megmaradt 1 darab gépnél, holott amíg 2 darab volt, ez nem volt ilyen gyakori.
Véleményem szerint az aluljáró ezen része bonyolít akkora forgalmat, hogy az legalább 2 gépet igényeljen, ezért szeretném kérni, hogy hozzák vissza a gépet, amit elvittek, vagy hozzanak át egy automatát valamelyik szomszédos helyszínről, pl. a Lehel térről, ami nem egy vasúti pályaudvar, mégis 5 automata van egymás mellett az aluljáróban.
Munkájukat köszönöm!
Tisztelettel:
Fónai Kende
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00093252
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, az okozott kellemetlenségért a BKK Zrt. elnézését kéri. A közlekedéssz...
A Nyugati pályaudvar aluljárójában a második gép leszerelése óta naponta áll a sor a megmaradt egyetlen gépnél. Csatoltam friss képeket és időpontokat is.
Látszik, hogy naptól és napsz...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00093252
Tisztelt Ügyfelünk!
A BKK Zrt. köszöni megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy az automatahálózat meghat...
Az egész nem offline, így ha elfogy a neted akkor bérleted sincs.
Ha lemerülsz akkor is így jártál.
Ha szerverhiba van, vagy...
https://telex.hu/belfold/2021/12/01/bkk-jegyautomata-mobiljegy-bkk-futar-tomegkozlekedes
De pl. vonaljegyet, ha jól látom, nem lehet vásárolni az appban, szóval a jegyeseknek egyre...