Válaszra vár

HÉV hibái - 1128

FRISSÍTÉS 2021.03.05.:

Tisztelt BKK!
Amit írnak nem fedi a valóságot, a fűtési cső alatt senki nem szokott sétálni. A hőmérséklet idealitása óriási tévedés!!! Kabátban is fázni lehet. Graffiti-s kocsik, ablakok össze vannak karistolva. Komolyan rosszul látnak mindent? Persze mit is lehet várni, kb. erre a valótlan válaszra is számítottam.
Üdv: Utas, aki régen szerettem a
HÉV-et.

-----

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy rendszeresen takarítják és fertőtlenítik a szerelvényeket, amelyek a forgalomba adás után nem sokkal már szennyeződhetnek, ha pl. vizes-sáros az utasok cipője.
Az összetett utaspanasz miatt 2021. márc. 3-án az utasforgalom közben ellenőrizték a szerelvényt: megfelelő hőmérsékletet tapasztaltak, rendellenes zajt, hangot nem hallottak.
A kocsi állapota megfelel a korának és felújítási ciklusának."

-----

Koszos, hideg, hangos, és leamortizálódott.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Batthyány tér M+H

Hozzászólások

  • Violet Ilona hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Gusztos Gyöngyi!
    Ön meg nem fogta meg a lényeget, itt nem a szídásról szól a történet, hanem a tényekről. Van egy protokoll, amit nem én találtam ki.
    Szép napot kívánok!
  • Járókelő Patrik hozzászólt a bejelentéshez.

    A fő felügyeleti szerv a BKK.
    https://www.mav-hev.hu/hu/felugyeleti-szervek
    A megrendelő az Innovációs és Technológiai Minisztérium.
  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    @Valaki! A hevert egyebkent nem a MAV, illetve a BFK felel? Valaszt kerek szepen valakitol... Koszonom!
  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    @Violet Ilona! Latom, megfogta a lenyeget. Azt mondtam, hogy nem a BKK-t kene szidni, ha a hevek nem tisztak. A BKK azt valaszolhatja, amit a mavhev ir neki. :)
  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Koszos, hideg, hangos, és leamortizálódott."-ról "FRISSÍTÉS 2021.03.05.: Tisztelt BKK! Amit írnak nem fedi a valóságot, a fűtési cső alatt senki nem szokott sétálni. A hőmérséklet idealitása óriási tévedés!!! Kabátban is fázni lehet. Graffiti-s kocsik, ablakok össze vannak karistolva. Komolyan rosszul látnak mindent? Persze mit is lehet várni, kb. erre a valótlan válaszra is számítottam. Üdv: Utas, aki régen szerettem a HÉV-et. ----- A BKK válasza: "Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy rendszeresen takarítják és fertőtlenítik a szerelvényeket, amelyek a forgalomba adás után nem sokkal már szennyeződhetnek, ha pl. vizes-sáros az utasok cipője. Az összetett utaspanasz miatt 2021. márc. 3-án az utasforgalom közben ellenőrizték a szerelvényt: megfelelő hőmérsékletet tapasztaltak, rendellenes zajt, hangot nem hallottak. A kocsi állapota megfelel a korának és felújítási ciklusának." ----- Koszos, hideg, hangos, és leamortizálódott."-ra.

  • Violet Ilona hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Györgyi!
    Nem a szidás a jó szó a hozzászólásomra, az objektív véleményemet írtam meg.
    Örülök, hogy Önnek tetszik a járművek állapota! Sajnos nem tudom ugyanezt elmondani, persze vannak tiszta...
  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedevs @Violet Ilona! a leveled szerintem a MÁV-HÉV-nek szól, hiszen a BKK csak azt tudja leírni, amit a hévesek válaszolnak. Nem egy cég a kettő! És a a BKV helyett is számtalanegyszer a BKK-t szid...
  • Violet Ilona hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK!

    Amit írnak nem fedi a valóságot, a fűtési cső alatt senki nem szokott sétálni. A hőmérséklet idealitása óriási tévedés!!! Kabátban is fázni lehet. Graffiti-s kocsik, ablakok össze vanna...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0003687-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00079171

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés nevét "HÉV hibái"-ról "HÉV hibái - 1128"-ra.

  • Violet Ilona hozzászólt a bejelentéshez.

    1128 pályaszám
  • Járókelő Ügykezelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Sajnos konkrét pályaszám nélkül nem tudjuk bejelentésedet továbbítani. Kérjük írd meg a jármű azonosítóját! A kocsik végén is látható, egy szürke matricán vagy a jármű külsején.
    Kérjük, kommentb...
  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés állapotát "Feldolgozás alatt"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • Violet Ilona bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Tüskék hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Békásmegyer H (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Szétesett kerítés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Árpád Fejedelem útja (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére