Megoldott

Jegyautomata hiánya a budai Várban

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2019.08.14:

Tisztelt BKK!
Május óta sikerült közelebbi céldátumot kitűzni?

----
FRISSÍTÉS 2019.04.05:
Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.
2019. április 05. 00:03
Továbbra sincs megoldva!

-----

Frissítés 2018.11.14.
"A Szentháromság térre és a Dísz térre is felajánlotta Önkormányzatunk az automata telepítésének lehetőségét, de a Budapesti Közlekedési Központ nem élt ennek lehetőségével.

Budapest Főváros I. kerület
Budavári Polgármesteri Hivatal
Városüzemeltetési és Beruházási Iroda"

Eredeti bejelentés:

Szerettem volna látni a Budai Várban központi helyen (ez értelemszerűen a Szentháromság tér, de városképi, vagy egyéb ok miatt ki tudtam volna egyezni a Dísz térrel is) egy jegyautomatát. Írtam az ügyben a BKK-nak, ott először megígérték az automatát, konkrét határidővel ("várhatóan 2017 első félévében helyezünk ki automatát a Szentháromság téren"), aztán mivel ez elmúlt, újra rákérdeztem, majd az alábbi válasz érkezett:

"Köszönettel megkaptuk megkeresését, amelyet a 0038/0040342/2016 ügyszám alatt iktattunk. Tájékoztatjuk, hogy a 2016-os évben valóban telepítésre várt egy automata a Szentháromság térre, de üzemeltető partnerünknek nem sikerült beszereznie az engedélyeket. Valószínűleg az önkormányzat nem engedélyezte az automata kihelyezését. Ha nem kapunk területhasználati engedélyt, sajnos az említett helyszínre nem áll módunkban automatát telepíteni."

Tehát a kérdésem a kedves Budavári, I. kerületi Önkormányzathoz szól: MIÉRT NEM ADTAK ENGEDÉLYT? Felhívom szíves figyelmüket, hogy a közlekedés közszolgáltatás, ez nem egy ATM, vagy egy tiri-tarka turisztikai hirdetés (amit amúgy gond nélkül engedélyeznek ezen a területen - lásd kép).

Így a turisták egyetlen lehetősége a buszvezetőnél emelt áron kapható jegy vásárlása. Az egyébként is folyamatos késésben lévő 16-os busz csak még többet fizet, a turistának többe kerül, ráadásul nem is tud olyan jegyet váltani, ami több utazását fedezhetné (pl. 24 órás jegy), és amiket ráadásul egyszerűbb is használni, mint a vonaljegyet, hiszen nem igényelnek érvényesítést és a használatuknak különösebb szabályai sincsenek. Ja és az automata rengeteg nyelven beszél, tehát a saját anyanyelvén vehetné meg a turista a jegyet.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Szentháromság tér

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    A Szentháromság téren telepítettek egy automatát. Megoldva.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028560-001/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00038584

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy jelenleg is tartan
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2019.04.05: Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez. 2019. április 05. 00:03 Továbbra sincs megoldva! ----- Frissítés 2018.11.14. "A Szentháromság térre és a Dísz térre is felajánlotta Önkormányzatunk az automata telepítésének lehetőségét, de a Budapesti Közlekedési Központ nem élt ennek lehet...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos még mindig nincs automata a Várban, és közelebbről a Szentháromság téren sincs. Egy újabb levél a BKK-nak esetleg, hogy május óta sikerült-e valami közelebbi céldátumot kijelölni erre?
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040342/2016
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00038584

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy az I. kerület, Szentháromság térre t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2018.11.14. "A Szentháromság térre és a Dísz térre is felajánlotta Önkormányzatunk az automata telepítésének lehetőségét, de a Budapesti Közlekedési Központ nem élt ennek lehetőségével. Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési és Beruházási Iroda"...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs megoldva!
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0040342/2016
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00038584

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk azt válaszolta, hogy a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "I. kerület Budavár Önkormányzata"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "Szerettem volna látni a Budai Várban központi helyen (ez értelemszerűen a Szentháromság tér, de városképi, vagy egyéb ok miatt ki tudtam volna egyezni a Dísz térrel is) egy jegyautomatát. Írtam az ügyben a BKK-nak, ott először megígérték az automatát, konkrét határidővel ("várhatóan 2017 első félévében helyezün...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    @Magyar Dániel:
    Oké, semmi akadálya. Szerencsére korábban kikértem a BKK-tól azt is, hogy melyik automatákat használják legkevésbé. Ennyi tranzakció gyakorlatilag egy pár óra alatt összejönne a Várban
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    T. Járókelő!
    Akkor tényleg kérném továbbítani a BKK-nak az I. kerület válaszát!
  • Magyar Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem hiszem hogy telepítenek oda egyet... elérték a maximális számot, max. úgy lehetne hogy valahonnan elvesznek egyet.
  • E. M. hozzászólt a bejelentéshez.

    Akkor el kellene küldeni a BKK-nak is az I. kerület válaszával frissítve!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A Szentháromság térre és a Dísz térre is felajánlotta Önkormányzatunk az automata telepítésének lehetőségét, de a Budapesti Közlekedési Központ nem élt ennek lehetőségével.

    Tiszte
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: I. kerület Budavár Önkormányzata

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Rossz kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Déli pu. Budapest (I. kerület, Várkerület)
  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    BKK információs tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Déli pályaudvar M (I. kerület, Várkerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    AA-HY-834

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Clark Ádám tér (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére