Megoldatlan

BKK jegyértékesítő helyek hiánya a Budai várban

Tisztelt BKK!
A Budai várban, ahhol napi több ezer turista fordul meg, egyetlen egy helyen árulnak jegyet, az 1-es postán. Legalábbis a Futár ezt az egy jegyértékesítő helyet jelöli meg. Javaslom egy két automata kihelyezését, ha szükséges egyedi matricával ellátva, hogy illeszkedjen a környezetbe. Ha az itt lévő parkoló automaták illeszkednek, akkor a BKK automaták is megoldhatók lennének. Rengeteg turista vásárol jegyet a 16-os buszcsalád valamilyen járatán, felszálláskor, így van, hogy a busz perceket áll egy megállóban.

Gyakori látvány, hogy a Budavári parkolóóráknál akarnak jegyet venni a turisták, múltkor segítséget kértek, hogy hogyan kell. Miután se angolul, se magyarul nem tudtak, alig lehetett nekik elmagyarázni, hogy ez egy parkolóóra, nem jegyautomata.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Dísz tér 3

Hozzászólások

  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Újra bejelentem a problémát
  • Járókelő Herta lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK!
    Újabb szezon ment le jegyautomata nélkül a várban. Szeretnék érdeklődni, hogy mikor várható az automata telepítés, mi akadályozza a folyamatot?
    Köszönöm a válaszukat!
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs automata a Várban.
  • Járókelő András visszajelzésére vár.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028133/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00034607

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy az I. kerület, Szentháromság térre t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK!
    Még januárban az a hír terjedt, hogy mégis találtak megoldást a problémára, hamarosan telepítenek automatát a várba. Mikor várható a telepítés? A turisztikai főszezonban(nyáron) várhatóa...
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Újra tudjuk nyitni?
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Örömmel olvastam, hogy mégis lesz valamilyen megoldás! Egy problémával kevesebb (remléjük).
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK!

    Először is köszönöm a választ!
    Kérem ebben az esetben vizsgálják meg a viszonteladói kör bővítését, esetleg egy kisebb ügyfélközpont létrehozását. A várban több infopont is található, e...
  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    A kérdés jogos
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Akkor miért nem vonnak be viszonteladó partnereket a várban?
  • Ügykezelő Anita lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028133/2018
    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00034607

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre a probléma megoldásában illetékes szakterületünk a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    A turista a legkiszámíthatatlanabb ebből a szempontból. Rengeteg helyről jönnek, mindenhol más a jegyvásárlási szokás. Ha én valahol turista vagyok én se előre számolgatom, hogy milyen és hány jegyet...
  • János Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Gondolom nem ott a Várban landolnak a turisták, hanem valahonnan feljönnek oda. A 16-os akármelyik végéről jönnek, ott már biztosan van végtelen számú automata.
    Legfeljebb a Hilton lakói kezdik útjuka...
  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "I. kerület"-ról "BKK Ügyfélszolgálat"-ra.

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: I. kerület

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Ügyfélszolgálat"-ról "I. kerület"-ra.

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Járókelő András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem, az önkormányzatnak is küldjék el ezt a bejelentést, azzal a kiegészítéssel, hogy működjenek együtt a BKK-val az ügyben. Korabban a Futár oszlopok kihelyezését is "megvétózta" az önkormányzat, a...
  • Járókelő András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére