Telefonfülke botrányos állapotban hónapok óta
Kedves Magyar Telekom Nyrt. (és BVA Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.)!
Magára igényes, piacvezető szolgáltatóként tekintő cég megengedheti, hogy az általa üzemeltetett telefonfülkéket hónapokon keresztül ilyen állapotban hagyja?
Ráadásul belvárosi, turisztikai szempontból is kiemelt helyszínen...
Az első kép január elején készült (ld. karácsonyfa), a második március végén, graffitik bizonyítják, hogy egy újjal nem értek a fülkéhez, max. a pénzt vették ki belőle.
Kérem a telefonfülkék takarításának felülvizsgálatát, azokét is, amiken nincs eladható reklámfelület, és a rendszeres takarítást!
Köszönöm,
egy akár-telekomos-előfizető-is-lehetne városlakó.
Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Klauzál tér 46
Hozzászólások
A feladatot egy hónap alatt félig már sikerült megoldani. Úgy tűnik, tényleg festés és üvegcsere lesz szükséges.
Köszönjük a telefonfülkére érkezett észrevételét. Vállalkozó partnerünktől megrendeltük a telefonfülke rendbetételét, amely tartalmazza a graffitik eltávolítását az üvegfelületekről...