Válaszra vár

Futár app itt, de jó lenne máshol is

Anonim Járókelő

Előre is elnézést kérek ha nem ide illik, de privát csatornán már több mint egy éve ígérik hogy megoldják, mind-ezidáig semmi sem történt szóval most publicitást kihasználva szeretném a BKK-t fejlesztésre felkérni.
---------------
A BKK futár telefonos alkalmazásainak és még inkább a felhasználóknak szükségük lenne egy olyan opcióra hogy "szinkronizálás"
A BKK infó ezt már rég tartalmazza azonban a futárral kapcsolatban hiába kértem már legalább 5 alkalommal, minden alkalommal csak annyi választ kaptam hogy "tervezzük/tervben van" első ilyen ígéretnek viszont már másfél éve és nem történt meg a várva várt változás.

Jelenleg úgy állunk hogy a technológia egyre inkább része az életünknek, megkönnyíti az életünk és ebben a BKK futár alkalmazása is nagy segítség, viszont szerintem sokan vagyunk úgy vele hogy tableten, esetleg magán és munkahelyi telefonon is fent van az alkalmazás, egyedi személyre-szabott beállításokkal, megállókkal és hasonló dolgokkal amiket viszont átvinni egyik készülékről a másikra (főleg ha az nem azonos rendszerrel rendelkezik pl. Android to Windows phone vagy iphone) nagyon időigényes és nehézkes.

Jó lenne ezt megkönnyíteni a felhasználóknak azzal hogy beregisztrálhassanak és a beállításaikat tudják tárolni és másik készülékre átvinni/szinkronizálni mert ez igy többkészülékes felhasználóknak iszonyatos kiszenvedés és időrablás.

Szeretném megkérni a BKK-t avagy a futár alkalmazás fejlesztőit hogy ezt a másfél éve igérgetett szolgáltatást vezessék be az alkalmazásba végre, és az sem lenne hátrány ha a felhasználói felületek nem térnének el ennyire egymástól, gondolok itt az android VS windows phone felületre, a winPhone jelentősen túl van bonyolítva, mindazonáltal elsődlegesnek mégis a rég beígért szinkronizálást tartanám.

Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Széchenyi Lánchíd

Hozzászólások

  • Pusztai Ádám hozzászólt a bejelentéshez.

    Jó ötletnek tartom, kevés az az ember akinek manapság csak egy telefonja van!

    Keserű Magyar viccé-tett valóság következik:
    Azért remélem ezt nem a T-Systems csinálja, a múltkori telefonos bérletes ad...
  • Nagy Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére