Megoldott

Buszon nem működő USB aljzat

A november 12-én 22:20-kor Népligetből inuló 653 járatot teljesítő buszon a jobboldali utolsó előtti sorban nem működött az USB aljzat. Ha az aljzat világítása jelzi a működőképességet, akkor a hátsó ajtótól hátrafelé egyik csatlakozó sem működött, míg a baloldaliak szinte végig világítottak.
A csatolt fotó illusztráció, tekintettel arra, hogy lemerült készülékkel nem tudtam fényképezni. Valamint ez egy fehér busz volt.
Kérem az aljzatok javítását a hivatkozott buszon.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Budapest

Hozzászólások

  • Járókelő Tamás lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Bejelentőnk!
    Köszönjük a bejelentést.
    Legyen szebb, biztonságosabb és élhetőbb a város!
    Ha te is így gondolod, segítsd a munkánkat, támogasd a Járókelőt!  
    https://jarokelo.hu/rolunk/tamogass...
  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    TISZTELT LUKÁCS MÁTÉ!

    Mellékelten megküldjük társaságunkhoz érkezett bejelentésére adott válaszunkat.

    Üdvözlettel:

    MÁV SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI ZRT.

    Ügyfélszolgálat

    POSTACÍM: H – 1426 Budapes...
  • Koós Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Lázár Jankónál reklamálj!
  • Járókelő Katalin elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Járókelő Katalin bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére