Megoldásra vár

Nem működő utastájékoztató, esélyegyenlőség hiánya

A Népliget buszpályaudvaron november 12-én este 10 órakor négyből négy utastájékoztató tábla volt működésképtelen.
A hangosbemondón tájékoztatták az utazóközönséget az induló járatokról, azonban a külföldi utasok nem kaptak információt a belföldi járatokról (csak magyar nyelvű volt a tájékoztatás), a halláskárosultakról pedig teljesen elfeledkezett a Volánbusz (MÁV), lehetetlenné téve számukra a helyszíni tájékozódást.
Kérem, gondoskodjanak az esélyegyenlőségről minden körülmények között!

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Budapest - Népliget

Hozzászólások

  • Járókelő Eszti megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz Zrt. / MÁV-csoport (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    TISZTELT JÁRÓKELŐ-BUDAPEST!

    Mellékelten megküldjük társaságunkhoz érkezett bejelentésére adott válaszunkat.

    Üdvözlettel:

    MÁV SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI ZRT.

    Ügyfélszolgálat

    POSTACÍM: H – 1426 B...
  • Járókelő Katalin elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Járókelő Katalin bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére