Iszonyatosan retkes, igénytelen felüljáró
FRISSÍTÉS: 2025.12.11.
BKM Budapesti Közművek válasza:
„A bejelentett terület nem tartozik Társaságunk kezelésébe, ezért a probléma megoldásában nem vagyunk illetékesek.”
-----
FRISSÍTÉS: 2025.11.27.
BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a Budapest Közút Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a jelzett terület nem tartozik az illetékességi körébe.
A BKV Zrt. állásfoglalása szerint a fotókon látható terület nem tartozik üzemeltetésükbe, így takarítása sem feladatuk. A kért takarítás elvégzését nem tudják vállalni, mivel kapacitásaikat az igen kiterjedt üzemeltetési területeik tisztántartása leköti.”
-----
Budapest szégyenfoltja. Egymásra mutogat mindenki, hogy ki a felelős. a Köki Terminál átadása óta nem volt lemosva az üvegfelület. Legyenek kedvesek megoldani az ügyet. Ha nem is gondolják úgy, hogy a saját illetékessük, akkor is menjenk már ki megcsinálni. Nagyon jó PR lehetne, az emberek meg hálásak lennének. Tényleg! Előre is nagyon köszönjük!
Előzmény:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/101255/aldatlan-allapotok-a-koki-n
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/67745/koki-terminal-es-a-metro-kozotti-folyoso
Hozzászólások
Köszönjük megkeresését.
A bejelentett terület nem tartozik Társaságunk kezelésébe, ezért a probléma megoldásában nem vagyunk illetékesek.
Tisztelettel: Budapesti Közművek
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/182379/iszonyatosan-retkes-igenytelen-feluljaro/hivatal
Tájékoztatjuk, hogy levelét az FPH_KOZP- 1232894 /2025-ös érkeztetőszámon továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.
Tisztelettel:
[cid:image0...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00182379
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a Budapest Közút Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat,...