Megoldatlan

Nincsen takarítva a burkolat

FRISSÍTÉS: 2025.03.31.

Bejelentő fényképes visszajelzése:
„A beígért időszakos takarítás nem történt meg.”

-----

A Kálvin téri M4 metró lejáratánál, a mozgólépcsőnél jól látható, hogy meddig van csak letakarítva a burkolat. Jól körülhatárolható meddig takarítják és honnan nem.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér M

Hozzászólások

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma nem oldódott meg a bejelentéstől számított egy éven belül.
  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Még mindig nem sikerült körbetakarítani rendesen az elmúlt 1 év alatt.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    "Kedves Bejelentőnk!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet „Megoldatlanként” zárjuk le, mert már
    ...
  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0054585/2025

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00159649

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Mindenekelőtt köszönjük, hogy megtisztelt minket és ismét felkereste ügyfélszolgálatunkat.

    Hivatkozva
    ...
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sem takarítják a burkolatot a visszajelzéssel ellentétben.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezek szerint még nem jutottak el több hónap után sem oda, hogy letakarítsák rendesen a mozaik burkolatot…Tisztán látható, hogy meddig van rendszeresen takarítva a felület.
  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0057488/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00159649

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük ismételt megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztat
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Eltelt az első negyedév is, mégsem sikerült letakarítani az ütemezett takarítás keretében. Ezért fizet a vállalkozónak a Bkk?
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "A Kálvin téri M4 metró lejáratánál, a mozgólépcsőnél jól látható, hogy meddig van csak letakarítva a burkolat. Jól körülhatárolható meddig takarítják és honnan nem."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.31. Bejelentő fényképes visszajelzése: „A beígért időszakos takarítás nem történt meg.” ----- A Kálvin téri M...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Itt egy márciusi fotó
  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    A beígért időszakos takarítás nem történt meg.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Itt van egy 2024 februári fotó és egy néhány napos. Tisztán látszódik, hogy nem takarítják egészében a felületet, ha éppen esedékes az említett időszakos takarítás, csak az első 1-2 métert. Utána pedi...
  • Urbán Alexandra megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Több éve ugyan így néz ki ez a felület. Gondolom azért nem mondanak pontos takarítási időpontot, hogy ne lehessen jelezni a hiányosságot. Mindig csak a képen látható rész van takarítva, a többi nem. S...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0057488/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00159649

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük ismételt megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztat
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rosszul kivitelezett buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ecseri út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    BKK kijelzőhiba

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Boráros tér H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos jegyautomata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér M (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére