Megoldatlan

Kimaradt takarítás

Korábban azt jelezte a szolgáltató, hogy negyed évente vannak vízzel lemosva a bútorok. Lehet valami más időszámítás van náluk, de a jelzett dátum között ugyan annyira koszosak a padok, tehát nem lett lemosva. Kálvin tér M3 állomás peron, de a többi megállóban is hasonló a helyzet. A korábbi bejelentésben szeptember 3-án ugyan így néztek ki a padok. Most koszosabbak persze.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér M

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "Szeptember 3 és december 4 között kimaradt takarítás"-ról "Kimaradt takarítás"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0057429/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00159648

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az á
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Zajos fűtésszabályzó - SKR-721

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Zajos fűtésszabályozó - SKR-723

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Nem működő liftek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Papp Krisztina
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Üllői út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére