Megoldatlan

Miért nem lehet a darabszámot megváltoztatni?

Szombaton több BKK automatánál is próbálkoztam HÉV kiegészítő jegyek vásárlásával. Azonban a jegyek darabszámát nem lehet 1-ről megváltoztatni, az összes hasonló jegy vásárlását mindig elölről kellett kezdeni, a kezdő és végállomást is mindannyiszor újra meg kellett adni. Ez elég kellemetlen, ha pl. egy nagyobb társaság Szentendrére megy kirándulni! Még szerencse, hogy a végén egyben ki lehetett fizetni.

Kérem, módosítsák úgy a szoftvert, hogy a darabszám melletti gombok ennél a jegyfajtánál is működjenek!

Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, III. kerület

Hozzászólások

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    A választ nem fogadom el. Érdemi választ nem kaptunk, bár a hozzászólásokból sejthető a valódi oka a szándékosságnak. Ez nem ügyfélbarát hozzáállás! Hiába javasolják, hogy válasszak új terméket, ez je...
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0032932/2016

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (14606)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs megoldva.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    @Péter,
    1. megvallom, siettem, hogy elérjem a HÉV-et, így "jegyszerzésre fókuszálva" az említett táblát nem láttam;
    2. " íme megtörtént: https://www.jarokelo.hu/szentendre/bejelentesek/15781/kerekpar-vonaljegy
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Egyébként Szentendrén külön táblán ki van írva, persze más megállókban nem mindig.
  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Szelényi Dániel! Javaslom külön bejelenteni, ez már a saját útját járja. :-)
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem, hogy tegyétek hozzá azt is a bejelentéshez, ha az eredeti bejelentést beküldő nem bánja, hogy azt is jó lenne, ha értelmezni lehetne a HÉV-eknél lévő automatáknál, hogyan kell biciklire jegyet...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (14606)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük megker
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm, ezek szerint más is észrevette. A BKK válasza elfogadhatatlan!
  • O. Ida hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezzel kapcsolatban már kaptunk visszajelzést:
    http://jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/13019/bkk-jegyautomata-hibas-mukodes
    De hátha disznót győzünk...
    egy lúd :)
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Mura-Mészáros Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Pihenő villamos elállja a gyalogátkelőt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    Lefóliázott infotábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fónai Kende
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bécsi út / Vörösvári út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére