Megoldott

Idegen nyelvű információ hiánya a BKK-automatákon

A BKK jegyautomatáin 9 nyelvet lehet kiválasztani, ám az információ gombot megnyomva bármely nyelvről a magyar nyelvű információk tárulnak a turisták elé. Ez azért is probléma, mert a jegyek/bérletek hátulján lévő angol szöveg - a honlap mellett - ide irányítja a külföldieket további tudnivalókért.
Véleményem szerint 2016-ban az ide látogató külföldiek joggal várnak el idegen nyelvű információt az automatáktól.
Kérem, szíveskedjenek a hibát mihamarabb kijavítani!
Intézkedésüket előre is köszönöm.
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=eIIqcFoVfPI&feature=youtu.be

Tisztelettel,

Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Rumbach Sebestyén u. 16-20

Hozzászólások

  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Boldogan jelentem, a bejelentés közel egy év és egy újraküldés után megoldottra állítható. Az összes budapesti jegyautomatára kikerült az angol nyelvű információs menüpont. Köszönöm a Járókelőnek is,...
  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0025888/2016

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (12964)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés leírását "A BKK jegyautomatáin 9 nyelvet lehet kiválasztani, ám az információ gombot megnyomva bármely nyelvről a magyar nyelvű információk tárulnak a turisták elé. Ez azért is probléma, mert a jegyek/bérletek hátulján lévő angol szöveg - a honlap mellett - ide irányítja a külföldieket további tudnivalókért. Véleményem s...

  • L. István hozzászólt a bejelentéshez.

    Elég régen kint vannak már ezek az automaták - azóta nem sikerült végezni a fordítással? Ha jól értem, csak angol nyelvű tartalom lesz?
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Időpont? Határidő?
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük a megkeresést. Az információs menü tartalmának aktualizálása, valamint angol nyelvre fordítása folyamatban van, terveink szerint tehát hamarosan megfrissíthetjük automatá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére