Megoldott

Javaslat TVM automata szoftverének módosítására

Tisztelt BKK, illetékes szakterület!
Gyakori használója vagyok jegy- és bérletkiadó automatáiknak. Egy építő jellegű észrevételt szeretnék tenni az automaták szoftverének módosítására. Erre azért kerítek sort, mert már nem először, nem kis időmet rabolja el nekem, vagy utastársamnak egy bizonyos hiba: valamelyik fizetési funkció inaktivitása. Tudom, hogy egy fizetési funkció elérhetetlenségét számos jelenség vagy hiba okozhatja. Kérésem az lenne, módosítsák az automata szoftverjét úgy, hogy az még a vásárlás előtt, vagy annak megkezdésekor jelezze az ügyfélnek, ha a készpénzes vagy bankkártyás fizetési mód nem elérhető.
Sajnos az automatáknál gyakran fordul elő az, hogy az utas hiába szeretne, nem tud jegyet vagy bérletet vásárolni a fentebb említett hibajelenségek miatt. (Konkrét példák: 2015.12.27. este fél 9 körül az Oktogonon 3-ból 3 automata egyáltalán nem fogadott el készpénzt (itt ügyfélszolgálati bejelentés is történt), 2016. 01. 04. reggel 7 körül az Árpád híd metróállomás aluljárójában 3-ból 2 automata nem fogadott el készpénzt, 2016.02.20. este 9 körül a Nyugati pályaudvar metróállomás bejáratánál (Nagykörút felől) 2 automatából 2 nem fogadott el készpénzt.)
Gondoljanak bele, egy bérletvásárlásnál az ügyfélnek mennyi ideje veszik kárba azzal, hogy több automatát is feleslegesen végigpróbál. Jelenleg csak akkor szembesülhet valamelyik fizetési mód inaktivitásával, ha kiválasztotta a terméket, annak érvényességét, az igazolványának típusát, begépelte annak azonosítóját, majd dönt az esetleges számlaigényéről. Miután végigcsinálta ezt a percekig tartó procedúrát, csak akkor láthatja, hogy egyáltalán tud-e fizetni. Amennyiben nem, úgy logikusan megpróbálja a szomszédos gép(ek)et igénybe venni, de mint fentebbi példáim is mutatják, gyakran ez sem megoldás. Véleményem szerint rendkívül hasznos és hiánypótló fejlesztés lenne, ha az automata már a vásárlás megkezdésekor, vagy az előtt felhívná az utas figyelmét arra, ha esetlegesen nem tud készpénzzel vagy bankkártyával fizetni. Ezzel sok időt takaríthatnának meg ügyfeleiknek, valamint sok kényelmetlenségtől, bosszúságtól szabadítanák meg az utasokat.
Kérem, vizsgálják meg ezen fejlesztés lehetőségét, és ha lehet, mihamarabb szíveskedjenek beépíteni automatáikba!
Köszönettel és tisztelettel,
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, VII. kerület

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kikerült a szoftverfrissítés
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    cread card :D
  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Van azóta változás? Ha nincs, ideje lenne újraküldeni az ügyet..
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (9455)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük a megke
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Van aki nem várt a szoftvermódosításig :D
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Újraküldtük a bejelentést annak érdekében, hogy megtudjuk, hogy áll a szoftveres módosítás, várhatóan mikor kerül ki az automatákra.
  • Le Marietta hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem valósult még meg. :(
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bereczné Sági Katalin hozzászólt a bejelentéshez.

    Megvalósult a szoftvermódosítás?
  • Ábel István hozzászólt a bejelentéshez.

    Hozzá tenném még javaslatként, hogy a Futár programban hasznos lenne egy újabb rétegként feltüntetni az automaták helyét.
  • Ábel István hozzászólt a bejelentéshez.

    Hólapát !
    Hidd el, percekig tart. Főleg idősebbeknél, akik már nem látnak olyan jól, este sötétben amikor keresgélni kell a PIN kódnak a számokat, sőt akik nem rutinosak a dologban, mert csak igen rit...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (9455)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Elnézést kérünk a kellemetlenségekért
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Egy bérlet vásárlása, feltéve, hogy azzal a szándékkal állunk oda az automatához, hogy bérletet vegyünk (előkészítjük a szükséges okmányt, megnézzük jelenlegi bérletünkön a lejárat idejét), nem tart p...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    De az sem ártana ha be lenne kamerázva hogy ha el nyeli a pénzt lehessen bizonyítani meg a rongálókkal szemben is jó lenne. Szoftver gyártót azonnal ki kéne rúgni mert sokszor bizonyos címleteket sem...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Teljesen indokolt a javaslat! A BKK honorálhatná is valahogy. Hiszen ezt a módosítást már régen meg kellett volna tennie!
  • Barna Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Az se lenne rossz, ha a kártyás fizetesnél a nagy kijelző mutatná, hogy most a jobbra, besüllyesztett terminál lett aktív. Ez is több másodperces csúszást szokott okozni.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szívemből szóltál!
  • Breznyik Judit hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem direkt kikapcsolják az opciókat. Pl. éjjel a Blahán az automata nem fogad el készpénzt - csak a mellette álló ellenőrök, akiknél viszont drágább a jegy...
  • Ferenczi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Hasznos ötlet!
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére