Megoldatlan

Embertelen állapotok

Nem is tudom, hogy már hanyadik bejelentésemet teszem a témával kapcsolatban az évek során, de sajnálattal látom, hogy a probléma - mert ez a munkavállaló szempontjából egy emberszámba nem vételi, a BKK számára pedig egy imázsrombóló probléma - a mai napig fenn áll. Legyen szó a világhírű 4-es metró állomásairól, vagy jelen esetben a 3-as metró Kálvin téri lejáratáról.
A jegyellenőrök szolgálati hely híján a mozgólépcsőn tartják a személyes holmijukat.
Ez 2016, ez egy európai gyakorlat, mi rendezünk bármilyen világversenyt ilyen balkáni szokásokkal? Nonszensz.
A korábbi hamis ígéretekkel ellentétben szeretnék valamilyen pozitív irányba változó cselekményről olvasni.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, V. kerület

Hozzászólások

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Inkább visszalépésnek nevezném, mint fejlődésnek és előre lépésnek, hogy a 4-es vonal beruházása kapcsán a Kálvin téren a 3-as vonal szolgálati helyisége is megszűnt, így az ellenőrök az összes személ...
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Mint kiderült, a Civil Pajzs nevezetű biztonsági szolgálat emberei használhatják a 4-es metró területén kialakított szolgálati helyiségeket, ezzel szemben a 3-as és 4-es metró bejáratainál szolgálatot...
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Azt nem értem, hogy évekig miért nem volt ez az egész probléma?
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Mai felvétel a Kálvin téren:
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Évek óta megy a hadoválás ez ügyben.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    Társaságunk folyamatosan biztosítja, illetve bővíti a jegyellenőrzési tevékenységben részt vevő munkavállalók számára a metró területén található helyiségek használatát. Jelenleg –
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Ezúton tájékoztatjuk, hogy Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (10295)” tárgyú bejelentést nyilvántartásunkban rögzítettük. Az üggyel kapcsolatos vizsgálat az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült kerítés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széchenyi rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Mozgólépcső nem működik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fazekas Samu
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Fővám tér M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    A villamospályát tartó födém rogyik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Belgrád rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére